13 Nisan 2010 Salı

yazmak için fazla yorgunum bu aralar. koşuşturmaların içinde kaybolmaya çalışıyorum da nafile. o gösteri senin, bu konser benim, eylemler, yazın festivallerine hazırlıklar, e tabi her güzel şeyi bok eden ama yine de çocuğum gibi sevdiğim derslerim... yoruldum, dinlenip sadece yazmak istiyorum da zamanı var daha.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder