skip to main
|
skip to sidebar
18 Haziran 2010 Cuma
kendinden kaçamadıktan sonra, o sahte dünyanda, istersen vereyim kimliğimi de yak benim, hatıralarının naylon vatandaşı olayım, peki ya kalbinde?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
YANSIMALAR
İzleyiciler
Blog Arşivi
►
2011
(40)
►
Ağustos
(1)
►
Haziran
(6)
►
Mayıs
(9)
►
Nisan
(8)
►
Mart
(4)
►
Şubat
(8)
►
Ocak
(4)
▼
2010
(21)
►
Aralık
(3)
►
Kasım
(2)
▼
Haziran
(1)
kendinden kaçamadıktan sonra, o sahte dünyanda, is...
►
Mayıs
(1)
►
Nisan
(1)
►
Mart
(4)
►
Şubat
(1)
►
Ocak
(8)
►
2009
(6)
►
Aralık
(6)
Hakkımda
jhanberg
blogda yazdığım her şey hakkımda zaten
Profilimin tamamını görüntüle
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder