18 Haziran 2010 Cuma

kendinden kaçamadıktan sonra, o sahte dünyanda, istersen vereyim kimliğimi de yak benim, hatıralarının naylon vatandaşı olayım, peki ya kalbinde?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder