28 Aralık 2010 Salı

bugün spor salonundaki ekranda sylvester stallone'nin bir filmi açıktı. "galip gibi kaybetmek, mağlup gibi kazanmaktan iyidir" dedi.
kesinlikle.
mağlup gibi kazananlar, kavgamızdan sevdamıza hayatı kirletenler. nazımın, ellerini örümceğe benzettiği adamlar.
ekmeğimizi çaldılar. kadınımızı kandırdılar.
hesap günü o büyük nefretimizi kusacağız.
şu lağım boku tayfası bana kalırsa dua etsinler de, tanrı, bahsettiği o kıyametini bizim aracılığımızla koparmasın.
bu nefreti ancak kan dindirir artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder