15 Ocak 2011 Cumartesi


iyi ki doğmuşsun! ne mutlu bize ki seninle aynı dilde, aynı kavgayı veriyoruz, aynı sevdayı yaşıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder