20 Aralık 2009 Pazar

MERABA

şimdi 90 yaşındaki amcalar ve teyzeler teknolojiyle ne kadar ilgiliyse o kadar ilgili biriyim bende (abartıyo da olabilirim önemli değil abartıp saçmalayarak şuranın tadını çıkarayım) ve ilk izleyicim olma onuruna erişen ece'nin baskısı olmasaydı böyle bir işe kalkışmazdım asla. Neyse şimdi şu blog olayında en çok garibime giden şey sansür olmaması -ya da var mı bilmiyorum o kadar ilgiliyim işte- yıllardır nerde yazdıklarım çıkıcak olsa acaba orasını mı atarlar, şunu fazla müstehcen mi bulurlar kaygılarıyla yaşadım, özellikle lise yıllarında okul dergisinde zaten sigara, alkolü geç öpüşmek falan bile çıkarılıyodu yazılardan. İşte bu özgürlük hoşuma gidiyor. Gayet üşengeç biri olduğumdan çok fazla güncelleme yapıcağımı düşünmüyorum ama zamanla sarabilirim de bu olaya. Bilgisayarlarının ya da buraya başka ne tür elektronik cihazlarla girilebiliyosa, onların başında örgütlenerek çoğalıcak ve şu an bu blogdan bihaber izleyicilerime sesleniyorum, bazen kırıcı şeyler yazabilirim sinirlenip, bazen sinkafın dibine de vurabilirim burda bazen saçmalayarak vaktinizi de çalabilirim, bazen hiç olmadık bir halet-i ruhiyenizde derin meselelerden bahsedip ortama uymaya da bilirim, şimdi burası benim saçmalıklarıma aitse ve ben özgürce yazabiliceksem donatalım o zaman burayı...

1 yorum: