10 Nisan 2011 Pazar

bazen buraya yazmaya yeltendikçe yazacak ne kadar çok şeyim olduğunu fark ediyorum. fakat bir kısmı gidiyor işte, çok az bir bölümü buraya geçiyor. dün gece felsefe siyaset, bireyin eylem birliği ve bu üçgenin kişinin hayatının her alanını nasıl etkilediğini sorgulayan bir yazı yazayım diyordum. bugün gündüz ösym binasını kuşatırken biraz da flörtleşerek gitar çalan hoş bir kızla beraber yeni türkü'den buğdayın türküsünü söylediğimi ve bu olayın üzerine gidip yeni türkünün bende ne kadar öenmli bir yerde olduğuna dair bir yazı yazayım dedim. kaybedenler kulübündeki "afili filintalar" ve hiç sevmediğim doksanlar gençliği üzerine yazayım dedim. uzun zamandır altayla ilgili bir yazı da düşünüyorum. bedensel yaşlanma ve geriatriyle de ilgili mesleki bilgilerimi döktüreyim diyorum. sonra işte başlıklar halinde bunları yazmaya karar verdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder