Bahar geldi ya. uzaklaşalım biraz demeye başladım. kesinlikle evrimsel bir şey bu. doğadaki belirli bir üreme dönemi olmayan tek canlıdır, insan. bir dönemler bahar aylarıymış bu dönem ve zamanla tüm seneye yayılmış ama bizim bahar gelince hormonların coşması durumu miras kalmış.
kiraz mevsimi, insanın masumiyetinin, çıplaklığının mevsimidir. doğaya gitmek lazım şimdi. kiraz bahçelerinde, denizin rüzgarla sevişmesinin sesini dinlemenin vaktidir. bu mevsim para kazanmanın, ders çalışmanın, kariyer yapmanın, bir şeyler için kavga etmenin, devrim yapmanın zamanı değildir. nihilizmin zamanıdır. kiraz bahçelerinde sakız kokan beyaz çarşafların üzerinde şarap kokan ağızlarla sevişmenin vaktidir.
gitmek lazım, bir süre şehirden uzaklaşmak lazım...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder