4 Şubat 2011 Cuma



sebebini günah keçisi ilan edilen sigaraya mâl ettikleri ilk hastalığımı geçiriyorum şu an. göğsüme tonlarca ağırlık yükleniyor şu an. ne diyebilirim ki, bu nankör öyle zor anlarımda yanımda oldu ki benim. kalbimin, kafesine sığmadığı anlarda, ondan aldığım nefesler bazen birer kırbaç gibi şakladı göğsümde, bazen de okşayarak sakinleştirdi. bir kere keyifle içmişliğim yoktur şu mereti. 10. sınıftan beri biliriz birbirimizi ama keyif sigarası denilen şeyi bilmem. ben hep üzgün olduğumda, öfkeli olduğumda ve bununla kendi kendime baş edemediğimde sığındım bu limana. şimdi hastalandım -gerçi bir bok olduğu da yok 2 gün yattım şimdi ayaktayım- ve bu hastalığın sebebi olarak onu gösteriyorlar. öyle anlarda insanı çıldırtan o yalnızlıktan kurtardın ki beni, ömrümden bilmem kaç yıl götürmüşsün, acı çekerek ölmeme neden olacaksın falan önemli değil bunlar. biliyorum ki birgün yollarımız ayrılıcak seninle, beni düşünme, günün birinde, bir zamanlar hayatımda yer edinenlerle yollarımızın ayrılacağı fikri acıtmıyor artık beni, vücut direnç sağlıyor bir yerden sonra, senin canını çok yakar mı benim dudaklarımda tutuşmamak bir daha onu sen bileceksin. neyse efendim, şu yaramaz nane ilk zararlı etkisini gösterdi sağlığımda paylaşmak istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder