3 Ocak 2010 Pazar

2009 için yazmadım bir şey yazmaya değmezdi çünkü, siktrsin gitsin. Bizim altay maçlarında adet vardır. Takım sahaya çıkarken küfredilir, alkışla oynayamayan adamlara önce sövülür ki ciddiye alsınlar maçı. Şimdi ben de aynı mantıkla hakaret edicem 2010'a. Zaten 2010 daha ilk günlerinden 2009'u aratmıcağını gösterdi bu yüzden; senin de allah belanı versin 2010. Senden öncekiler kuruttular beni, rengarenktim soldum. Bu yüzden senden bir şeyler beklemeye gücüm yok ama bu devran böyle gitmez ben 21. yüzyılın 2. on yıllının ilk senesiyim, bir şeyleri değiştiricem diye gelmişsen eğer, başımın üzerinde yerin var bilesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder